پایان طراحی وب سایت، آغاز تعهد ماست …

به جرأت می‎توان گفت اهمیت پشتیبانی و به روز رسانی وب سایت به اندازۀ طراحی و امکانات آن است. در یک مثال خوب وب‌ سایت را می‌توان مشابه یک خانه دانست که بدون نگهداری و مراقبت پس از مدتی ظاهری نامناسب و نازیبا به خود می‌گیرد. یک وب‌ سایت بدون پشتیبانی و نگهداری مناسب پس از مدتی از شکل استاندارد خود خارج خواهد شد. محتوای وب‌ سایت به صورت غیر استاندارد وارد وب‌ سایت خواهد شد و رتبه‌ی شما در موتورهای جستجو تنزل خواهد کرد یا مطابق انتظار شما رشد نخواهد کرد. وب سایت شما مانند ویترین کسب و کار شماست و باید دائماً نمایشگر بهترین و با کیفیت‎ترین خدمات و محصولات شما باشد. ما معتقدیم پایان طراحی وب سایت، پایان پروژه نیست و آغاز تعهد ماست برای روی غلتک افتادن کسب و کار شما، ما بر آنیم تا با ارائه خدماتی نوین در زمینه پشتیبانی وب سایت، خیال شما کاربران گرامی را آسوده نگه داریم…




blank

برای اطمینان خاطر شما چه کار می کنیم ؟

  • برگزاری جلسه آموزشی

    محتوای لیست اینجا قرار می گیرد

  • ارائۀ فیلم نحوۀ استفاده از وب سایت

    محتوای لیست اینجا قرار می گیرد

  • ارائۀ یک سال پشتیبانی رایگان به تمامی وب سایت ها

    محتوای لیست اینجا قرار می گیرد

 امکانات  پشتیبانی  توضیحات
درخواست تغییر از جنس بهبود  perhours

با درخواست مشتری

درخواست تغییر از جنس رفع ایراد  tick

با درخواست مشتری

درخواست راهنمایی و آموزش  tick

با درخواست مشتری

درخواست بازیابی وب سایت tick

با درخواست مشتری

گزارش بازدید وب سایت  tick

ماهیانه

گزارش موتورهای جستجو  tick

ماهیانه

گزارش سرعت وب سایت  tick

ماهیانه

گزارش سیستم مدیریت محتوا  tick

ماهیانه

نکته :

– سرویس‎هایی که با علامت perhours  مشخص شده‎اند، به صورت نفر/ساعت محاسبه می‎شوند.

تعریف اصطلاحات

blank

بهبود (Improvement):

افزودن، ویرایش، تنظیم و یا حذف در امکانات، محتوا و قالب وب سایت مانند تغییر در طراحی یک دکمه یا تغییرات رنگ یا چیدمان و از این قبیل موارد که بیشتر به سلیقه و یا بهبود کارایی بخشی از وب سایت مربوط است و به از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت منجر نمی شود بهبود (Improvement) تعریف می شود.

درخواست تغییر از جنس ایجاد بهبود در وب سایت، طبق روال و با هزینه نفر/ساعت محاسبه می گردد.

blank

ایراد ( BUG ) :

نقص، عیب و ایراد فنی که بدون برنامه ریزی و آگاهی رخ دهد و باعث از کار افتادن بخشی خاص یا کل وب سایت و یا منجر به عدم امکان استفاده از بخشی از وب سایت گردد ایراد ( Bug ) گفته می شود. نظیر عدم اتصال به بانک اطلاعاتی یا عدم نمایش صفحه ای از وب سایت.

هر گونه درخواست از جنس رفع ایرادی که به طراحی و کد نویسی وب سایت مربوط باشد تا یک سال پس از تحویل وب سایت به صورت رایگان مطابق با روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن، طرف خواهد شد.

blank

پاسخ گویی به سئوال، راهنمایی و آموزش (FAQ) :

آموزش نحوه مدیریت محتوا، اطلاعات سایت و یا به عبارتی نحوه افزودن، ویرایش و حذف محتوای متنی، تصویر و ویدئو در سایت و یا پاسخ به سئوالات مربوط به محتوا و چگونگی بروز رسانی آنها به راهنمایی و آموزش تعریف می شود.

علاوه بر برگزاری جلسۀ آموزش مدیریت وب سایت و در اختیار قرار دادن فیلم جلسۀ آموزشی، هر گونه درخواست راهنمایی و آموزش مطابق با روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن، انجام خواهد شد.

blank

بازیابی سایت (Restore):

به معنی بازیابی وب سایت به حالت اولیه ( نسخه تحویلی وب سایت ) و یا آخرین نسخه ای که مشتری در اختیار ما قرار می دهد. دقت کنید که واحد طراحی و توسعه هیچ مسئولیتی برای بک آپ گیری وب سایت ندارد و این مورد به خدمات پشتیبانی میزبانی وب شما مرتبط است.

این درخواست مطابق با روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن، برطرف خواهد شد.

گزارشات

blank
  • گزارش بازدید وب سایت :
    گزارش کاملی از میزان بازدید وب سایت، بازدیدکنندگان یکتا، صفحات پر بازدید، Time On Site، دستگاه‎های مورد استفاده بازدیدکنندگان، سیستم عامل، نحوۀ ورود سایت، لینک‎های ارجاع داده شده به سایت، بازدید از موتور های جستجو، کلید واژه‎هایی که منجر به مشاهدۀ وب سایت شده است، سن مخاطبین، علاقه مندی های مخاطبین، جنسیت مخاطبین، ارجاع های جوامع مجازی و …
  • گزارش موتورهای جسجو :
    Page Rank، رتبه Alexa، تعداد صفحات ایندکس شده در گوگل، آخرین دسترسی روبات گوگل، لینک‎های شکسته، کلید واژه‎های وب سایت و …
  • گزارش سرعت وب سایت :
    بررسی سرعت وب سایت و مقایسه با رقبا، صفحه های سنگین وب سایت، ارائه راهکار‎های افزایش سرعت و کاهش حجم صفحات
  • گزارش سیستم مدیریت محتوا :
    وضعیت فنی سیستم مدیریت محتوا و افزونه ها،احتیاجات، فرصت‎ها و چالش‎ها

روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن

  • ارسال درخواست توسط شما

    شما می توانید درخواست را به آدرس Info@modiranweb.net و یا ارسال تیکت در پنل کاربری ارسال نمایید. همچنین درخواست هایی که طی جلسۀ حضوری صورتجلسه شده اند نیز در مراحل بعد بررسی خواهند شد.

  • بررسی درخواست و اعلام حدود نفر/ساعت مورد نیاز

    ظرف مدت ٤٨ ساعت اداری درخواست شما توسط کارشناس پشتیبانی بررسی می‎گردد و در صورتی که سقف درخواست مشخص باشد، نفر/ساعت حدودی مورد نیاز محاسبه و به شما اعلام می گردد.

  • تایید شما

    پس از مشاهدۀ نوع درخواست، نفر/ساعت و زمان شروع، شما می بایست تاییدیه را از طریق ایمیل ارسال نمایید.

  • انجام درخواست

    در زمان تعیین شده اقدامات توسط کارشناسان پشتیبانی زیر نظر مدیر وب سایت آغاز و انجام می گردد.

  • تحویل به مشتری

    پس از اتمام کار، به شما نمایش داده خواهد شد، در این زمان شما می بایست حداکثر ظرف ٤٨ ساعت تغییرات را بصورت کامل مورد بررسی قراردهید.

  • تغییرات نهایی

    در صورت وجود ایراد و یا نیاز به تغییرات جزئی مطابق با درخواست اولیه، این تغییرات نهایی می گردد.

  • اتمام و صدور صورتحساب در پایان ماه جاری

    روند درخواست پایان یافته و نفر/ساعت مصرفی در انتهای ماه محاسبه و بر روی صورتحساب پشتیبانی شما صادر می گردد.

  • هزینۀ پشتیبانی وب سایت حداقل ۵،٠٠٠،٠٠٠ ریال می باشد.

درخواست پشتیبانی وب سایت

ملاحظات

blank

١. در صورتی که کد ها یا هر کدام از موارد سازندۀ وب سایت توسط فردی به غیر از مجری وب سایت تغییر پیدا کند، وب سایت از پشتیبانی خارج شده و مجری هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات پیش آمده نخواهد داشت و پاسخگوی هیچ گونه درخواستی نخواهد بود.
٢. اعمال تغییرات و اضافه کردن امکاناتی که در فاکتور وجود نداشته باشد جزئی از درخواست بهبود می باشد و شامل هزینه می شود. این هزینه با توجه به مطابق با روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن قابل انجام است.
٣. ایرادات و مشکلاتی که در اثر اشتباه در استفاده و استفادۀ نادرست از وب سایت رخ داده باشد شامل پشتیبانی نقره ای نمی باشد و رفع این مشکلات با اخذ هزینه و مطابق با روال ارسال درخواست و مراحل انجام آن، رفع می گردد.
٤. در صورت نیاز به جلسه آموزشی مجدد و یا آموزش بیش از حد معقول و معمول این پروسه در روال نفر/ساعت مصرفی و با اخذ هزینه انجام می گردد.
٥. تمامی درخواست‎ها طی ٤٨ ساعت بررسی می شوند.