طراحی وب سایت های داینامیک

وب سایت های داینامیک که امروزه حجم عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده اند این قابلیت را دارند که مدیر آن بدون داشتن دانش فنی وب سایت را مدیریت و اطلاعات آن را به روز نماید.در وب سایت های داینامیک علی الخصوص آنهایی که توسط طراحان وب شاپرک طراحی شده است شما می توانید تمام اجزای وب سایت را تغییر و مدیریت نمایید.

مزیت ها:

  • پشتيبانی از چند زبان
  • امنيت بالاتر وب ‌سايت
  • انعطاف‌پذيری بسيار بالا
  • امكان اضافه كردن امكانات سفارشی
  • توزيع مديريت سايت در سيستم بين چند نفر
  • امكان مديريت و به روز رسانی بدون تخصص
  • کاهش چشمگير هزينه‌های نگهداری و پشتيبانی
  • حضور در صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو
  • صرفه‌جويی در زمان ايجاد و به روز رسانی وب سايتها
  • بارگذاری سریع حتی از کندترین خطوط موجود در کشور
  • طراحی قالب های اختصاصی با طراحی متفاوت و خارج از ساختار های رایج پرتال
  • به روز رسانی همیشگی وب سایت به طوری که مخاطب زنده بودن وب سایت شما را احساس می نماید






blank

1-مکانی برای جستجوی اطلاعات :

احتمالا مهمترین دلیل توجیه کنندهی نیاز شرکت ها به استفاده از راهکار بازاریابی الکترونیکی ، تغییراتی است که در نحوه جستجوی اطلاعات توسط مشتریان صورت گرفته است . با آن که هنوز هم برخی مشتریان برای جمع آوری اطلاعات با مراجعه به مراکز خرید ، مشورت با نمایندگان فروش ، جستجو در مغازه ها و صحبت با دوستان نیاز های خود را رفع می کنند ، شمار فزایند های از آنها نیز شبکه اینترنتی را به عنوان منبع آگاهی اولیه خود برمی گزینند. از زمانی که سایت های جستجو به مقصد نهایی بسیاری از کاربران تبدیل شده است ، مشتریان به طور خاص از موتور های جستجو به عنوان پورتال های اطلاعاتی مورد نیاز خود استفاده می کنند . بخش بازاریابی باید تشخیص دهد که اینترنت محلی است که مشتریان آنرا برگزیده اند و این موضوع برای حضور و بقا بازاریاب ها در دنیای تجارت ، باید مورد توجه قرار گیرد. 

2-آنچه مشتری توقع دارد :

 امروزه نه تنها اینترنت به منبعی منتخب برای جستجوی اطلاعات تبدیل شده است ، انتظار می رود در چند سال آینده افراد توقع خواهند داشت که مطالب مورد نظر خود درباره کالا را در آن یافته ، معاملات خود را از طریق اینترنت انجام دهند . این مطلب به خصوص در مورد مشتریان زیر ۲۵ سال صدق می کند . در بیشتر کشور ها تقریبا تمام کودکان و نوجوانان با آگاهی از نحوهی استفاده از اینترنت ، پرورش می یابند . با تسلط این نسل بر معاملات خانگی و تجاری ، بدیهی است که آنها خواهان پررنگتر بودن حضور شرکت ها در شبکه اینترنتی خواهند بود. 

3-ضبط اطلاعات گسترده درباره مشتری :

شبکه اینترنت ( به عنوان یک ابزار جمع آوری اطلاعات ) در مقام تهیه اطلاعات دربارهی چگونگی فعالیت مشتری در وب ابزاری بی همتا است . هر بازدیدکننده با ورود به یک سایت ، اطلاعاتی درباره چگونگی ورود خود به سایت ، جهت یابی ، موضوعاتی که روی آن کلیک کرده ، جنس خریداری شده و جزییات بی شمار دیگری از این دست به جا می گذارد . با استفاده از روشی برای شناسایی هویت مشتری ( مانند اطلاعات ورود به سایت ) ، بازاریاب قادر است فعالیت مشتری را در جریان بازدید های مکرر پیگیری کند. شناخت رفتار و اولویت های مشتری فرصت های زیادی را برای پاسخگویی به نیاز های او ایجاد می کند و در صورت تشخیص صحیح ، مشتری با وفاداری درازمدت خود پاسخگوی این اقدام خواهد بود. 

4-بازاریابی هدفمند :

بهترین راه هزینه کردن برای بازاریاب ها ، سرمایه گزاری مستقیم روی افرادی است که بیش از بقیه احتمال می رود جذب تولیدات آنها بشوند . متاسفانه تلاش برای نشانه گرفتن مشتریانی با بیشترین احتمال خرید چندان آسان نخواهد بود . به عنوان مثال میزان پولی را در نظر بگیرید که چگونه در تبلیغات تلویزیونی برای افرادی هزینه می شود که احتمالا کالای مورد نظر را نخواهند خرید . با این حال قابلیت بی همتای شبکه اینترنت در شناسایی و ردیابی رفتار مشتری ، توانایی بخش بازاریابی را در هدفگیری افرادی با بیشترین پتانسیل برای خرید کالا های مذکور افزایش داده است. 

5-برانگیختن میل افراد به خرید :

اینترنت ، خواه خوشایند مشتری باشد و خواه نباشد ، به بهترین عرصه برای تحریک افراد به خرید ، تبدیل شده است . قسمت اعظم این اتفاق را می توان به بهره گیری بخش بازاریابی از پیشرفت های حاصل در حوزه فناوری مرتبط دانست که :

  • به وبسایت ها اجازه می دهد پیشنهادات خود را براساس رفتار برخط مشتری تنظیم کنند.
  • فرآیند معاملات برخط را بهبود می بخشد. 

اما این نوع خرید ها همچنین از روش ” حالا بخرید ، بعد پرداخت کنید ” ، رویکرد رایج جامعه ای که در آن مصرف کارت های اعتباری بیش از اندازه رایج شده است ، بهره می گیرد. حال چگونگی تاثیر این مطلب در طول زمان و در حالی که بیشتر مشتریان در قروض خود غوطه ور خواهند بود ، نیاز به مراقبت داشته ، می تواند بر فعالیت برخط بخش بازاریابی موثر باشد. 

6-ارایه تولیدات و خدمات سفارشی :

شرکت ها به خوبی به این نکته واقفند که با طراحی تولید ات و ارایه خدمات به منظور برآورده کردن نیاز های اشخاص می توانند مشتریان دایمی خود را افزایش دهند . این موضوع بسیاری از بخش های بازاریابی آنلاین را به انجام راهکار های سفارشی سازی در سطح عمده سوق داده است. به اینترتیب که آنها به مشتری گزینه های آنلاینی را برای طراحی تولیدات و خدمات ارایه می کنند. ماهیت تعاملی شبکه اینترنت روش ” به میل خودتان بسازید ” را به گزینه ای تسهیل کننده در تحقق حق انتخاب در امر خرید تبدیل می کند. مشتریان مختار به انتخاب ، وقتی احساس کنند شرکت طرف معامله ی آنها دقیقا کالای مورد نظر ایشان را توزیع خواهد کرد ، در دراز مدت به مشتریان وفادار شرکت تبدیل خواهند شد. 

7-به دام انداختن فوری مشتریان در زمان حراج و تخفیف :

هیچ شیوه ارتباطی با اینترنت در روند تاثیر تبلیغات به واکنش بی درنگ مشتری برابری نمی کند. چرا که در این شیوه مشتری بلافاصله بعد از تبلیغات شروع به خرید می کند . پیش از اینترنت ، ثمر بخش ترین روش ” فراخوان برای خرید ” از طریق برنامه های تلویزیونی صورت می گرفت.  این برنامه ها بینندگان را تشویق می کردند با شماره تلفن های رایگان تماس حاصل کنند و سفارش دهند . با این حال ، تغییر مشتری از حالت منفعل ( تماشاگر تلویزیون ) به وضعیت فعال ( برداشتن گوشی تلفن و برقراری تماس ) ، به اندازه واداشتن افراد به کلیک روی تبلیغات اینترنتی ، ساده نیست. 

8-القا مفهوم ” تامین کننده ” تمام عیار در ذهن مشتری :

اینترنت به سادگی توزیع کنندگان و خرده فروشان را به تامین کنندگانی همه جانبه تبدیل می کند . برخلاف تامین کنندگان تجارت سنتی که غالبا بر مبنای لیست موجودی در انبار یا خدماتی که در محل ارایه می دهند راجع به آنها قضاوت می نیم ، سایت های تجارت الکترونیکی این تصور را ایجاد می کنند که حجم زیادی کالای موجود در انبار و خدمات گسترده و متنوعی دارند. باید توجه داشته باشید که می توان این فعالیت را با قرار دادن اطلاعات مربوط به کالاها و خدمات در وب سایت تکمیل کرد. در عین حال می توانید در پشت پرده این فعالیت را با برخی تامین کنندگان بیرونی ، بر اساس قرارداد های حمل و نقل و توافق های خدماتی ، همراه کنید . با چنین تمهیداتی ، مشتریان احساس می کنند با تامین کنندگانی روبه رو هستند که خدمات همه جانب های را ارایه می کنند. این در حالی است که درصد خاصی از این تولیدات و خدمات از منابع دیگر تامین شده اند. 

9-سربار کمتر ، هزینه های پایین تر و خدمات بهتر :

امروزه فناوری اینترنت جایگزین روش های پر هزینه توزیع محصولات و ارایه خدمات و همچنین مدیریت نیازهای اطلاعاتی مشتری می شود . در توزیع تولیدات و ارایه خدمات به شیوه دیجیتالی ( مانند موسیقی ، نشر ، گرافیک و غیره ) مقادیر زیادی از هزینه ها صرفه جویی می شود ، زیرا در این روش ، هزینه‌ های حمل و نقل از معادله هزینه اساسا پاک شده است. در حوزه های دیگر بازاریابی مانند بخش خدمات مشتری نیز می توانیم شاهد چنین صرفه جویی هایی باشیم : شرکت ها با فراهم کردن امکان دسترسی آنلاین به اطلاعات مربوط به تولیدات از طریق سیستم های مدیریت دانش “Knowledge Base” و پاسخ به سوالات “FAQ” ، قادرند از حجم تماس های تلفنی مشتری بکاهند. فروشندگان نیز می توانند با تشویق مشتریان بالقوه به کسب اطلاعات برخط دربارهی کالای مورد نظر ، قبل از جلسات رو در رو ، آمادگی مشتری را برای خرید افزایش دهند. با این روش زمانی که پیش از این صرف توضیح اطلاعات ابتدایی شرکت و اطلاعات مربوط به کالاها می شد کاهش یافته ، زمان بیشتری به درک و ارایه راه حل برای مشکلات مشتری اختصاص می یابد. با توجه به این مثال ها ، اینترنت می تواند علاوه بر کاهش هزینه های عملیاتی و اجرایی ، ارزش بیشتری به مشتری ها بدهد. 

10-دامنه حضور خود را جهانی کنید :

شبکه اینترنت کانالی ارتباطی و توزیعی است که قابلیت در دسترس بودن جهانی را برای تولیدات و خدمات یک شرکت فراهم می کند . یک بازاریاب محلی می تواند با داشتن یک وبسایت به بازاریابی جهانی تبدیل شود و به این ترتیب بازار هدف بالقوه خود را در مقایسه با میزان کنونی تا چند برابر افزایش دهد. برخلاف زمانی که تجارت الکترونیکی هنوز باب نشده بود و بازاریابی بین المللی کاری وقت گیر و پر هزینه به شمار می رفت ، اکنون بارگذاری کردن فایل ها در اینترنت برای ایجاد یک وب سایت تنها کاری است که باید برای حضور در عرصه جهانی انجام دهید. درحالی که تاسیس یک وبسایت به تنهایی فروش بین المللی را تضمین نمی کند، برای این که یک سایت از نظر بین المللی کارآمد باشد ، به فعالیت بازاریابی زیادی نیازمند است ، ولی اینترنت در مقایسه با روز های قبل از همه گیر شدن آن ، جهشی عظیم را به سمت تجارت جهانی فراهم می کند.

 27

بستۀ پیشنهادی وب سایت شرکتی – خدماتی

10 میلیون تومان

 11

بستۀ پیشنهادی وب سایت شخصی

6 میلیون تومان

 13

بستۀ پیشنهادی فروشگاه اینترنتی

20 میلیون تومان

 09-copy

خدمات پشتیبانی وب سایت

پس از یررسی درخواست

  • مدت زمان طراحی وب سایت داینامیک با توجه به نیازهای شما متغیر می باشد ولی حداقل 7 روز کاری می باشد.

درخواست مشاوره طراحی سایت